Ressursplanlegger

Klart for å tas i bruk etter kun 2 uker 

Problemer man kan oppleve med dårlige løsninger

Bytt ut statiske excel-ark med en moderne ressursplanlegger som gjør prosjektplanlegging sømløst. Unngå disse utfordringene:

  • Tidkrevende manuell dataoppdatering - Uforutsette hendelser/endringer krever omfattende manuelle justeringer
  • Bruke mer tid på å få kontroll på dataen fremfor å faktisk planlegge
  • Høy risiko for feil i data
  • Mangel på helhetlig oversikt i bedriften og vanskelig å finne flaskehalser
  • Skaleringsproblemer
    • Kompleksitet med avhengigheter (f.eks. at bruk av en maskin i prosjekt A påvirker start i prosjekt B) blir vanskelig å modellere

Hvordan en skreddersydd ressursplanlegger løser disse problemene?

Sanntidsoversikt

Se hvor alle ressurser befinner seg akkurat nå. Umiddelbare oppdateringer fra felt gir deg mulighet til å omprioritere på sekunder, ikke timer.

Ingen dobbelbookinger

Systemet varsler automatisk om konflikter og viser hvem som er ledig. Slutt på frustrerende e-postjakt etter ledige ressurser.

Sømløs integrasjon

Kobles enkelt til eksisterende systemer for prosjekt, økonomi, lager og HR. Én kilde til sannhet - ingen dobbeltføring

100% tilpasset

Bygget rundt deres arbeidsprosesser, ikke omvendt. Nye funksjoner legges til etter hvert som behovene endrer seg

Kompetanseoversikt

Hold styr på sertifiseringer, kurs og erfaring. Match automatisk riktig kompetanse med prosjektbehov.

Mobilapp for felt

Feltarbeidere oppdaterer status direkte fra der de befinner seg. Alle har samme oppdaterte informasjon.

Mobilapp for de som jobber i feltet

Med din egen digitale ressursplanlegger får du full kontroll på hvor folk, maskiner og utstyr befinner seg, og hva de skal gjøre, uansett om du sitter på kontoret eller står midt ute i feltet. Via mobilappen har du alltid den nyeste planen tilgjengelig, direkte på telefonen.

For deg som jobber ute:

Se egne oppgaver og maskiner i sanntid

Slipp å ringe for å dobbeltsjekke hvor du skal, hva du skal gjøre, eller hvem som skal være med. Alt ligger klart i appen.

Endringer? Du får beskjed med én gang

Hvis planen endres får du et varsel i appen. Du ser umiddelbart hva som er nytt, uten å måtte lete gjennom e-poster eller papirlapper.

Alt du trenger på ett sted

Du ser tildelte prosjekter, skift, ansvar, og hvem som har hvilke ressurser. Ingen flere Excel-ark eller uklare beskjeder.

Meld fra direkte i appen

Sykemelding eller søke om ferie? Send forespørsel rett fra appen.
Testimonial logo

Vi er svært fornøyd med samarbeidet med Wizrd Solutions, som har vist seg å være en effektiv og kompetent partner i utviklingen av vårt nye system.

Kenneth Jensen
Utvikling og digitalisering, Servicealliansen
Testimonial logo

Utviklingen av kundeplattformen vår har gått over all forventning. Wizrd har levert fleksibilitet, kreative løsninger og god struktur.

Stian Bokn & Simen Standahl
Founders, Sunease

Hvor raskt kan vi implementere for din bedrift?

Vår digitale ressursplanlegger er ikke et langt utviklingsprosjekt. Vi leverer en fullt fungerende løsning til din bedrift på bare to uker.

Du får:

  • En komplett løsning som er klar til bruk rett ut av boksen
  • Alt satt opp for dine behov – uten tidkrevende implementering
  • Mobilapp for de som jobber i feltet, og web-oversikt for administrasjonen
  • Alt dette selvfølgelig i selskapets drakt

Trenger du mer? Vi bygger videre med deg

To uker gir deg et solid utgangspunkt, men vi vet at ingen bedrifter er helt like. Derfor tilbyr vi skreddersøm der det trengs. Ønsker du spesifikke integrasjoner, tilpasninger eller utvidet funksjonalitet, tar vi det trinnvis etter lansering, i tett samarbeid med deg.

Er du interessert i å høre mer?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat! Vi viser deg gjerne hvordan løsningen kan fungere for din bedrift.

Kontakt oss

Vi tar gjerne en uforpliktende kopp kaffe.

Send

Takk, vi har mottatt din melding og tar straks kontakt!
Oops! Noe gikk galt... Prøv igjen, eller send oss en e-post på kontakt@wizrd.no